توسعه کسب و کار


2022 است Yr تحلیل سبد محصول کسب و کار

به نوعی مشاور خلاء بازار کسب و کارها را بررسی و جهت حضور به بازار مناسب به شما ایده ارائه میکند . در واقع، کلاسیکترین سناریوی بیزینس پلن، برای یک استارتاپ است، زیرا این طرح به مؤسسان کمک میکند تا مسائل گنگ و نامعلوم را به قطعات معنادار، مانند پیشبینی فروش، بودجه هزینهها، نقاط عطف و وظایف، تقسیم کنند. روشهای منفی برای نفوذ در افراد وجود دارد، اما اخلاق و موثرتر (در دراز مدت)، هنر ظریف یافتن علت مشترک و کسب اعتماد است. در ابتدای این قسمت باید گفت که برنامه یا همان طرح مالی عنصری بسیار حائز اهمیت در همه طرح های کسب و کار می باشد. اگر به رایانه و چند نرمافزار ساده دسترسی دارید، ساخت فایلهای آموزشی در هر حیطهای که به آن مسلط هستید میتواند شمارا در این مسیر یاری دهید. در حالت کلی بهتر است که اندازه آن بین ۱۵ تا ۲۰ صفحه باشد اما اگر اسناد و اطلاعات اضافهتری دارید که فکر میکنید میتواند برای مخاطبان و اهدافتان مفید باشد میتوانید آنها را به بخش ضمیمهها اضافه کنید. برای ایجاد چنین کسب و کاری در درجه اول نیاز به تخصص خواهید داشت.

اینک مجموعهای پیش روی شماست که از جانب معتبرترین مرجع کسبوکار، هاروارد، منتشر شده و پاسخی است به این نیاز. برای مثال در مراسم عروسی این پکیج شامل خدمات زیبایی، مزونها، تالارهای اجرای مراسم، آتلیههای عکاسی و فیلمبرداری، گلفروشی و … اصلاحات کسبوکار برای جلوگیری از ضرر. در حقیقت این روزها مشاوره نیز خود بدل به یک کسبوکار شده است. این بخش بیزینس پلن بهویژه برای کسبوکارهایی ضروری خواهد بود که مشتریان محدودی دارند (بهخصوص شرکتهای بزرگ). ایجاد چنین کسب و کاری هم با کمترین میزان سرمایه اولیه برای کاربران مقدور است. برای ایجاد این کسب و کار هم مانند اکثر کسب و کارهای اینترنتی نیاز به سرمایه زیادی ندارید و با حدود ۱۰ میلیون تومان میتوانید این کسب و کار را با قدرت شروع کنید. برای اینکه طرح صنعتی مورد نظر خود را ثبت کنید باید دارای یکسری ویژگی باشد که مهمترینشان نو و تازه بودن آن است. برخورداری از بیمه درمان و حوادث، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با کسب مجوز از واحد صنعتی، بهره مندی از مزایای طرح شهید وزوایی بنیاد نخبگان از بدو ورود و دریافت کمک هزینه طرح شهید وزوایی در مدت تحصیل در صورت تداوم احراز شرایط آن از دیگر مزیتهای این طرح است که رییس دانشگاه یزد در سخنان خود به آن اشاره کرد.

حتی زمانی که بخواهید یک همکار خبره را متقاعد نمایید تا با شما شراکت و همکاری کند، یا برای فراخوان اعطای دفتر نمایندگی، دریافت تسهیلات بانکی و… تا پیش از این روشهای سنتی را برای فروش در پیش گرفته بودید ولی شرایط بازار تغییر کرده و نیاز به تغییرات اساسی دارید. شما نیز میتوانید کار خودتان را در این زمینه از طریق شبکههای اجتماعی، وبسایت یا بهصورت حضوری از طریق فروش محصولات در منازل آغاز کنید. سایتهای معتبر زیادی در این زمینه وجود دارند که شما میتوانید بهعنوان مترجم در آنها فعالیت کنید. باشد. شما میتوانید برای این کار یک دفتر کوچک اجاره کنید و خدمات خود را در آنجا به مشتریان ارائه دهید. بنابراین اگر به دنبال یک روش ساختار یافته برای نشان دادن ایدهها و افکار خود و همچنین اشتراک ایدههای خود با افرادی هستید که میتوانند روی موفقیت شما تأثیر بگذارند؛ نوشتن بیزینس پلن میتواند نقطه شروع خوبی برایتان باشد. اگر در حرفه خاصی مهارت ویژهای دارید میتوانید آن را آموزش دهید. برای این کار میتوانید بخشهای از فعالیت خود را با سایر شرکتها شریک شوید. در کل برای چنین برنامهای نیز نیاز به یک دفتر کوچک و دستگاههای برای چاپ خواهید داشت.

برای ایجاد چنین کسب و کاری نیاز به سرمایه ۱ تا ۵۰ میلیون تومانی بسته به نوع کار خواهید داشت. بستری برای ارائهای فایلها در اینترنت و یک روش درست بازاریابی حتی امکان شروع این کسب و کار را با سرمایه ۱ میلیون تومانی فراهم میآورد. همچنین این طرح باید واضح، خوانا و قابل فهم باشد. خیاطی یک شغل بسیار پرزحمت و همچنین دلنشین است که بسیاری از افراد به این شغل علاقه دارند و سعی میکنند حتی با وجود درآمد کم، شغل خود را رها نکنند. همچنین میتوانید بهعنوان مدرس فایلی را ساخته و به فرادرس ارسال نمایید تا در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. با سرمایههای ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی میتوانید این کسب و کار را راه بیندازید. لازمه ایجاد این کسب و کار نیز دسترسی به مواد اولیه آن است. داشتن اپلیکیشن موبایلی، یک کانال در شبکههای اجتماعی و دسترسی به مواد غذایی نیازمندیهای اولیه این کسب و کار میباشند.

توسعه کسب و کار


[ بازدید : 8482 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 7 آذر 1401 ] [ 16:55 ] [ سئوکار ایرانی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر